divendres, 15 de març de 2013

Per què si no?



T'estimo perquè sí. Perquè el cos m'ho demana.

Perquè has vingut de l'ona sense ordre ni concert.
Perquè el brull del boscatge t'enrama la cabana
sense panys ni bernats, en un desvari verd. 
MMMarçal 


T'estimo perquè sí, perquè em dóna la gana, contra tot pronòstic, tot consell, tota premissa i tota llei. T'estimo perquè vull estimar-te, perquè en la meva vida i les meves emocions mano jo i només sense lògica se'm fa lògica la vida. Perquè se m'en foten les mirades dels altres i les pors. Perquè no hi ha camins traçats i el nostre, només essent un esbós, ja té totes les molles que em porten cap a casa. T'estimo quan callo, quan ploro, quan crido i quan faig l'amor amb tu. T'estimo quan calles, quan plores, quan crides i quan fas l'amor sense mi. T'estimo així... T'estimo perquè sí!


* Un agraïment especial al Jordi Moliner qui, amb un gust exquisit, va fer-me aquest regal amb les seves mans.